tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Wish I was a kid

Publicerad 2013-02-13 14:43:00 i Allmänt,

Ibland önskar jag bara att man var liten. Tänk vad lite problem man hade! 
Träffade just min underbara pappa, saknade honom så fort han gick! Saknar min bror så oerhört mycket som just nu befinner sig en månad i Thailand och saknar min mamma, som trots allt bara bor 2 mil bort så ses vi sällan. 
Tänk så det skulle vara så att man jämt fick umgås med sin familj, att man bodde med dem så som man gjorde när man var liten. Ibland kan det kännas sjukt ensamt att sitta här i sin egen lägenhet på 64 kvm. Ingen kommer och ingen går. Usch, nu blev jag sentimental! Dags att plugga 
Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela