tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

15 november - Hemmamys

Publicerad 2012-11-15 18:27:04 i Allmänt,

Hej!
 
Skulle egentligen har tränat men träningen blev inställd så istället sitter jag hemma framför datorn. Tankarna snurrade runt och flera av mina kompisar har startat bloggar på sistone, så jag tänkte; kan dom så kan väl jag!
 
Anyway, ni kanske vill veta lite om mig?
Jag är 22 år och pluggar till högstadie-/gymnasielärare i svenska och religion. Något som egentligen bara blev utan någon direkt eftertanke bakom. Jag hade panik vad jag skulle göra efter gymnasiet, sökte lite olika grejor och kom in! Jag funderade inte så mycket, var mest lättad över att ha något att göra till hösten och sen har bara karusellen fortsatt. Det är ju inte så att jag inte tycker det är roligt, det är inte det... Det är mer bara att.. det skulle finnas tusen andra yrken jag hellre vill jobba med. Men jaja, man växer väl in i det, vänjer sig.
 
Jag har inte speciellt mycket kompisar överhuvudtaget, få som står mig riktigt nära. Kanske bara en egentligen. Jag älskar henne och ibland tänker jag att jag inte är värd henne. Varför vill hon vara min kompis? Sen ruskar jag av mig de tankarna och tänker att jag är precis lika bra och snygg som henne. Not.

Vad mer? Om det överhuvudtaget är någon som läser den här bloggen, jag menar.. känns dumt att skriva ni hehe, men.. Om ni, du, undrar över något annat kan ni (?) väl fråga..
 
 
Känner att det här kanske inte blev det muntraste och roligaste inlägget men så är det väl om man startar en blogg för att skriva tankar. Erkänn att man aldrig skriver i sin dagbok när man mår bra? Inte jag i alla fall. Och nu låter det som jag är en deprimerad människa, haha, men jag lovar att jag är rolig egentligen! Och mitt liv är inte så dumt, tråkigt och deprimerande som jag framställer det! Om ni, du (?) fortsätter läsa bloggen utlovar jag roliga inlägg om allt möjligt!
 
Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela