tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Alone

Publicerad 2012-11-18 23:09:07 i Allmänt,

Känner mig så ensam ibland, typ nu. Sitta i soffan hela dagen ensam, laga mat ensam, dricka te ensam och gå och lägga sig ensam...

Jag vet dock inte vad det är jag saknar, ibland är det en pojkvän. Tråkigt nog tröttnar jag rätt snabbt på förhållandelivet. Man skulle hitta en kille som var ens bästa vän och samtidigt pojkvän. Som med min bästa kompis, om hon var en kille skulle vi lätt vart tillsammans haha. Kanske inte går att jämföra så, men ändå.

Just nu känner jag mig väldigt ensam och övergiven, skulle vilja ha någon att prata med. Problemet är att jag tycker det är sjukt svårt att hitta en kille. Det verkar vara så enkelt för vissa, killar snackar med dom hela tiden. Och när jag tänker så känner jag misslyckad och ful. Som om jag inte är tillräckligt intressant för någon. Det kanske jag inte är. Ibland ger jag liksom upp hoppet om att hitta någon att dela livet med. Kanske inte hela livet, är väl knappast nån som gör nu för tiden, men i alla fall att skaffa barn med och leva en del av sitt liv med.

Konstigt det där, ibland älskar jag livet men i vissa stunder känner jag mig sjukt ensam och misslyckad. Aja, hoppas jag mår bättre imorn.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela