tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Bra dag

Publicerad 2012-11-19 21:54:44 i Allmänt,

Hej!
 
Idag har jag hunnit massa men ingenting alls typ känns det som..
Gick upp halv sju för att följa med mamma till operationen som jag ändå inte fick vara med på sen...
Efter det åkte jag, min bror och mamma för att fika på IKEA. Så roligt att träffa min bror, även om jag träffar honom relativt ofta saknar jag honom jämt så fort vi skiljs åt. Det är sjukt egentligen eftersom vi bråkade som fan under hela vår uppväxt, men kul att vi fått så bra kontakt nu :) Sedan skjutsade vi ut mamma till Habo igen och sen skjutsade han mig till skolan.
Där träffade jag min bästa vän en stund innan hon och hennes kompis var tvugna att dra på en lektion. Efter det träffade jag en annan kompis och satt med henne i biblioteket till halv sex.
Jag kom hem efter att handlat, nötfärs! Jag har inte ätit kött på fem år, känner mig som en gris av allt kött jag stoppar i mig nu, haha. Städade och gjorde fint i köket och badrummet..
 
Nu sitter jag i soffan och myser.. Hoppas ni också har en bra kväll!
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela