tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Desperat

Publicerad 2012-11-27 11:33:00 i Allmänt,

Hej sötisar!
Medan jag är på intervjuer tänkte jag att ni kunde få läsa ett litet inlägg!
 
På sista tiden har jag blivit sjukt desperat, vet inte riktigt vad som hänt med mig. Kanske är det för att min bästa vän hittat sig en kille och jag känner pressen att jag vill också. Kanske känner jag press för jag är 22 år gammal och min dröm var att ha barn när jag är 25, haha  vad naiv man var förr!
 
I alla fall tar sig detta i uttryck att jag verkligen glor på alla killar jag går förbi för att se om de kollar tillbaka. Ibland gör de faktiskt det och då känner jag mig inte så ful som jag tror att jag är. Sedan kommenterar jag alla killar och om många killar ska till ett ställe dit jag ska (typ fest) kommenterar jag detta också. Känns dock lite hopplöst, som om jag aldrig hittar mannen i mitt liv.
 
Mannen i mitt liv dåva ;)
 
Det hela blir ju inte bättre av Han, med stort H. Jag har kärat ner mig i honom så fullständigt, varje gång han ringer smälter jag och det blir ju inte precis bättre av att han säger sjukt gulliga saker till mig. Såååå synd att han bor så långt bort, skulle verkligen velat träffa honom, bara för att se hur han var på riktigt liksom.
 
Slänger in en liten kontaktannons här också eftersom jag är desperat, ingen väg är omöjlig haha.
 
Louise, 22, år. Rätt snygg tjej som utbildar sig till lärare, rolig och kan vara sig själv. Hatar att gå långa skogspromenader och att träna överhuvudtaget, men om man tvingar henne så går det haha. Man måste ju ändå träna ibland. En syssla som däremot passar Louise utmärkt är att sitta i soffan och trycka i sig chips och kolla på film. Bättre än att gå, huh? Gillar att kramas också såklart :) Söker en snygg Channing Tatum-liknande kille som orkar stå ut med henne och är snäll, men inte mesig, och helst tjänar fett bra! Okej, snäppet under Tatum kan funka också!
Intresserad? Kommentera!
 
 Fattar inte grejen, bilden är rättvänd på datorn, men när man laddar upp den blir den på ett annat håll. Jaja, om du är intresserad kan det vara värt att vända på huvudet ;) 
 
Puss puss

Kommentarer

Postat av: Philip

Publicerad 2013-01-28 22:06:34

Vart bor du? :)

Postat av: Philip

Publicerad 2013-01-28 22:09:26

Vilken stad här i vårt avlånga land menar jag då..

Svar: Jönköping.
tdaughter.blogg.se

Postat av: Philip

Publicerad 2013-01-28 22:24:33

Var ju lite synd, men så är det ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela