tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Kvällstankar om kärlek och annat tjafs

Publicerad 2012-11-16 00:07:57 i Allmänt,

Två vänner kom över ikväll, trevligt. En vän köpte godis till oss alla för 157 kronor, mycket godis kan jag lova, haha. Annars satt vi bara och snackade massa skit och lyssnade på musik. Alltid trevligt att få lite sällskap.. 
 
Snackar mycket med en kille, vi kan kalla honom Peter. Han är så jävla mystisk, och det kanske är det som gör honom attraktiv på något sätt. Han är så gullig, ringer ofta och säger att han saknar mig och så. Synd att han bor så långt bort, skulle vart intressant att se det skulle arta sig. Det är sjukt, men jag börjar bli kär i den här killen. Kan prata med honom hur länge som helst telefon om vad som helst. Skrattar aldrig så annars med någon. Jag vet inte, men vi har väl den där kemin en kompis pratar om. Dock vet inte vad han känner eller tänker, förmodligen inte
Samma sak som mig. Brukar vara så med mig och killar. Jag har lätt för att bli kär, men också lätt att tröttna. Samma vän sa till mig ikväll också att man bygger upp en bild av killen man bara pratar med i telefon och att man ofta blir besviken när man sedan träffas i verkligheten. Säkerligen är det så att jag skapat en bild av en perfekt bild av en kille I mitt huvud nu och aftt den bilden inte alls stämmer i verkligheten. Jaja vi får väl se om vi träffas någon gång hur det är. 
 
Nej mina vänner, nu måste jag sova fast än jag inte är speciellt trött. Ska upp tidigt imon till skolan och plugga lite. 
Godnatt! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela