tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Trött

Publicerad 2012-11-26 19:45:49 i Allmänt,

Hej!
Sorry att jag inte bloggat på ett tag. Jag vet att ingen som läser en blogg som aldrig uppdateras, men för det första har jag aldrig förväntat mig att någon ska det läsa och för det andra.. Skriver jag mest för min egen skull, för att det är så skönt att bara få ur sig saker ibland..

Anyway... Idag har jag vart en sväng i skolan. Sen drog vi till IKEA och köpte lite småsaker. Sen åkte jag hem och lagade årets godaste lasagne :)

Nu är jag fett trött, men måste tvätta håret och grejor sen ska jag bara chilla resten av kvällen!
Hoppas ni har en bra kväll! Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela