tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

ångest

Publicerad 2013-02-04 20:24:48 i Allmänt,

igen! han ville att jag skulle komma för att knulla ikväll. då kom allting på mig, blev så jävla arg och ledsen på samma gång. som att jag ska komma så fort han ropar på mig, som nån jävla slampa. och då insåg jag verkligen på riktigt att det bara är sex det handlar om. right in my face. att det ska vara så svårt att göra sig av med nån som man verkligen inte mår bra av. blääää.. skriver allting till han också.. äsch skit samma, känns ändå inte som nånting spelar någon roll nu. bara rasade ner i ett hål. pratade om förälskelse i skolan idag. dom sa att det var som en berusning. jag skulle sagt att det var som att vara instängd på mentalsjukhus och ha fet jävla ångest och ont i magen. fitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela