tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

fuck fuck fuck

Publicerad 2013-02-04 21:55:35 i Allmänt,

trasas sönder inuti. mår så jävla dåligt. gick hem till han, hade sex i hallen med skor och allt på, grät när de var klart .ville inte kolla på honom. tog på mig och drog. grät sönder mig på väg hem, fick ångestattack, grät, hyperventilerade och kunde inte andas. hur fan ska de här sluta? abooooow. hur fan ska det här sluta? när hände det att jag mådde såhär dåligt innan? vet inte ens vad jag vill längre... och grejen är att han är så jävla snäll, ba ne du är inte jobbig. vi gör såhär att vi inte hörs på några dagar så får du lugna ner dig. och om du inte klarar de så finns jag här. åååååhh. bajs-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela