tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

29 januari

Publicerad 2013-01-29 20:05:04 i

Sov hos honom igår efter lite övertalning. Han var helt kryptisk först och ville att jag skulle komma men ändå inte, men kändes som jag tvingade honom sen. Sprang precis på hans "ex" också på Facebook, hon som var i Rhodos med honom. Ah jag känner mig helt tom just nu, vet inte vad jag ska känna. Känns så omöjligt allting. Ingen som har ett litet råd eller?

Annars var jag i skolan på eftermiddagen och sedan träffade jag min bror och mamma. Det var trevligt. Är så tacksam att jag har så pass bra relation med hela min familj, tackar Gud gör det.

Kollade precis mitt konto innan, har gjort av med typ 800 spänn på en vecka. Och vet ni vad jag lägger pengarna på? Lunch ute och fika. Så fucking onödigt. Ska fan inte äta ute en enda gång till den här månaden. Tänk vad mycket pengar jag skulle haft om jag inte gjorde det.

Ja, mycket tankar i mitt huvud som ni märker. Tyvärr vet jag varken ut eller in just nu, känner mig tom som sagt. Som om jag bara skiter i allt och låter livet glida förbi. Som jag skulle kunna begrava mig i soffan nu och vakna upp i sommar typ.

Aja, hoppas ni haft en bra dag i alla fall :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela