tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Fika

Publicerad 2013-01-28 19:30:15 i Allmänt,

Idag har det inte hänt mycket roligt. Var i skolan innan som sagt och sedan var jag hemma en sväng. Nu kom jag precis hem efter att ha fikat med A och B.
Funderade på att laga någon mat för att göra åt lite grejor. Jag är hopplös alltså, köpte mjölk för ett tag sen, men jag använder bara den i kaffet så den är självklart för gammal nu. Köpte bröd men det hade också gått ut nu och jag har inte ens ätit halva limpan. Köpte ägg, hur länge håller dom sig? Köpte matlagningsgrädde och känner att jag måste göra åt den så att den inte blir för gammal. Shit, ska nog strunta i att handla i fortsättningen.. Vad gör ni med era rester? Hur gör man för att saker ska gå åt?
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela