tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Godmorgon!

Publicerad 2013-01-27 12:42:30 i Allmänt,

Hej! 
Vaknade för en stund sen och har ätit frukost och så. Måste plugga idag, ska lämna in en uppgift klockan 18.00... Annars vet jag inte vad som händer idag faktiskt. Bästa A kommer hem från Landskrona, så hon kanske vill ses en stund om hon orkar. Det enda jag tänker på är att han ska höra av sig och fråga om jag vill hitta på nåt, daaah.. Måste verkligen sluta tänka på honom asså! 
Nej nu ska jag spela Candy Crush Saga ett tag till innan jag tar tag i livet! 
Puss 

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-01-27 22:44:17

Hej!
Jag och min kompis Elin har en Youtubekanal där vi vloggar, och nu försöker vi promota lite för att få mer kontakt med internetvärlden. Hoppas du vill kolla in vår kanal och lämna din åsikt, förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, men svårt att visa att vi finns annars! :)
Kram

Svar: Bara kul att nån överhuvudtaget kommenterar haha
tdaughter.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela