tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Panik!?

Publicerad 2013-01-03 13:29:18 i Allmänt,

Asså seriöst så får jag panik! Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Jag ligger i soffan och vet inte vad jag ska göra. Inte när jag är själv, får panik över att vara själv. Vill aldrig att A ska gå för då blir jag själv igen och ensam lämnad i en tom lägenhet. Vad gör man? När börjar skolan igen så jag kan få en någorlunda normal vardag igen?

Har inga pengar heller, tror de kommer den 21a och nu har jag 100 kr på kontot den 3dje januari. Fy fan. Fast det jag oroar mig mest för är seriöst ciggen, att ja inte kommer ha några cigg sen.

Och uppsatsen, mina vänner pratar om att trycka den på måndag men min handledare har ju inte ens skickat tillbaka den till mig? Och för det andra kommer jag inte ens ha råd att trycka den.

Jag vill bara gräva ner mig här i soffan några månader, skita i allt och se hur länge det tog innan någon hörde av sig. Haha, vill bara skratta åt mitt liv för ja är så deprimerad nu. Och mitt i all denna depressionen är jag rädd, tänk så det inte blir bättre? Tänk så jag ligger här i soffan i tio år? Aaaah, snälla någon hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela