tdaughter.blogg.se

En icke-originell blogg som handlar som alla andra bloggar om det händelselösa livet för en 22-årig.

Türkçe biliyormusun?

Publicerad 2013-03-16 19:52:39 i

Hej!

Lördag idag. Sov hos mamma igår och vaknade upp tidigt för att göra Edita sällskap på öppet hus på Hälsohögskolan idag. Sedan drog jag och mamma till A6 och Ikea samt Lagerhaus på stan. Bestämde mig sedan för att följa med henne tillbaka till Habo för att äta lite :)

Eftermiddagen bestod sedan av att plugga turkiska. Hon har nämligen köpt en turkisk bok som är väldigt pedagogisk. Sakta men säkert går vi framåt kapitel för kapitel och jag känner att jag faktiskt lärt mig en hel del. :)

Nu sitter jag på bussen hem igen. Denna tvärstannade precis för att chauffören inte såg en passagerare stod i mörkret och väntade. Blev sjukt rädd, vart säker på att vi skulle krocka. Nåja, än lever jag. Resten av kvällen ska jag spendera med Edita efter att hon slutat jobbet vid halv nio.

Hoppas ni har en bra helg! Puss ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela